hoe maak je een spary die te groot is kleiner ?
hoe maak je een spary die te groot is kleiner ?
Kan je ook met photoshop doen en dan kan je die kleiner maken ofwel inkrimpen en anders randen afknippen...Oorspronkelijk geplaatst door jasperke
Een computer maakt dat je minder moet raden maar dat heb je met een bikini ook.
merciOorspronkelijk geplaatst door The Gimp
![]()
Is er nog een cmd of iets dergelijks waarmee je de afspeelsnelheid van de frames kan bepalen?
Mijn rood/blauw seizure-knipperspray knippert niet snel genoeg om paars te zien![]()
Ind. Het is mij ook gelukt om een bewegende spray te maken. Maar hij is heel traag :S
Remember, it's just a game
Gijs
Ik had en op een key gedrukt maar ik zie geen vmt
en ook geen vtf
da is wel show zo'n bewegende spray maar ik heb er nog een andere die ik zou willen gebruiken!
maar die kan je volgens dat systeem niet doen!
kan iemand me mss dat eens kunnen uitleggen?
De transperant werkt niet :S en hij beweegt niet :S
Je moet hem toch eerst load selection doen en dan save selaktion ?
ik ben nu dus ook aan het proberen zo'n spray te maken, maar ik kan die map nergens vinden op mijn pc, moet ik dat bestantje ( dat je moet downloaden ) nog in een speciale map zetten ( ik heb het nu gewoon op het bureaublad gezet )?? of wat kan ik anders fout doen ?? please help meOorspronkelijk geplaatst door The Gimp
![]()
Laatst gewijzigd door NederWIETje; 14-06-2006 om 20:38
Is het ondertussen gelukt of niet? Anders wil ik het wel ff voor je proberenOorspronkelijk geplaatst door NederWIETje
btw is wel lang geleden dat ik dit heb gedaan ik weet eigenlijk niet of ik het zelf nog wel kan
![]()
ik houw het gewoon bij een jpeg spray want dit gaan boven mijn niveau![]()
klinkt leuk, maar eerst, mijn naam leren typen in photoshop
[geen gelach graag ((ik leer bij))]
Ik heb ook een bewegende spray maar die heeft mijn vriend gemaakt, het is wel heel erg moeilijk
ja, heb al wel geprobeerd, maar mijn "adobe image ready " flipt em, dus mij lukt het nie ... maar als je iets voor me zou willen proberen ... graag( misschien iets met scarface ?
)
Maar je hebt adobe image ready hier niet echt voor nodig ...
Ik bedoelde eigenlijk als jij die images doorstuurt zal ik er een vtf file van maken... Ik ga echt geen sigje maken voor je sorry![]()
ik krijg de error: Image dimensions must be power of 2!
iemand een idee hoe dit kan?![]()
Dan heb je de verkeerde afmetingen het moet iets van deze zijn :
![]()
Rood kan in source volgens mij ook
ik heb een transparante spray gemaakt maar die is in .gif formaat weet iemand een programma waarmee ik die kan converten zonder dat er dingen verloren gaan? (want als je hem gewoon naar .jpg converteert dan krijg je een witte achtergrond )