hoef, dacht al
aah dan ist goe
Weet er soms iemand wnr het terug werkt![]()
BronThere is currently a wide spread power outage in Bellevue/Seattle impacting Steam Server availability. Unfortunately ETA for when the power will be restored is unknown as the power company will only work on restoring it once the storm has eased and the high winds have died down.
Any issues you are experiencing with connecting to Steam are only temporary, as this isn't an end-user issue.
We will keep you updated!
OMG H4X!
Ik raak er anders wel op. Ben precies 1 van de enige :-)
verdomme ik geraak er niet op, ik hoop dat het vlug hersteld is.
Mja ik kom er ook nog nie op, hij zei op een gegeven moment dat mijn account nie bestond, mja blijkbaar gewoon plat, wachten dus
Ik hoop dat het vlug terug in orde is voor dat de verslaafde om niet te zeggen gefrustreerde zielen nog eens buiten komen...
Wie weet krijgen we nu een leven.![]()
Een computer maakt dat je minder moet raden maar dat heb je met een bikini ook.
Als je ingelogged bent, NIET UITLOGGEN! Je kan dan gewoon connecten, alleen zijn de servers insecure.
ik kan er ook op hoor, alleen is er niemand die aan het spelen is en is er geen enkele server beschikbaar :S
YES!
Ik ben altijd ingelogd![]()
Nja ik kon toch niet op de OD servers![]()
1 van de weinige momenten dat ik blij ben dat men pc altijd aanstaat en altijd ingelogd ben![]()
Kennen ze daar geen nood stroom of zo :S, man gooi die dingen achter een aggregaat en klaar zijn we.
'Eakelen is niks, eier leggen is de keunst!'
ja nog niks lol ffw8 steam lol zal daar wel lekker donker zijn hihihiiihiiiii
ik kon daarnet gewoon mooi inloggen![]()
The Joker wacht op jullie in ts server 1