Die 35 euro is hij zeker waard, vind het heel leuk spel.
leuk systeem met ranking en wapens, ook wle geinig dat je dog tags krijgt van iedereen die je knifed.
Inmiddels hier de mogelijkheid om het spel voor een tientje over te nemen, de persoon heeft wel een account aangemaakt maar slechts 20 minuten gespeeld en was het toen beu, zin om dit te kopen of?
'Eakelen is niks, eier leggen is de keunst!'
Ja het spel lijkt me leuk genoeg om het zelf te kopen maar zit meer met de vraag of ik dan niet met zijn stats ofzo kom te zitten. En het is een versie gekocht in de winkel die kan ik dan niet in steam gebruiken of wat?
'Eakelen is niks, eier leggen is de keunst!'
Synge heeft nu als officiële community van Clanhost ook haar eigen BC2 publick (normal - rush), binnen enkele dagen worden hier nog 3 publics aan toegevoegd..
Vind de public door te zoeken op Clanhost of Synge of gebruik het ip: 83.96.144.43.
Kom eens langs
Clanhost heeft een bfbc2 licentie gekregen van EA/Dice, dus sinds kort kan men daar ook ranked bc2 pubs afnemen.
Laatst gewijzigd door Luceos; 11-05-2010 om 09:25
Syndicate for Gaming & e-Sports; thé Clanhost.nl community
Ik moet eerlijk bekennen dat dit een supergaaf spel is, ware het niet dat mijn computer defect is. www.bfbcs.com is een handige pagina om je stats te bekijken, helaas zijn mijn stats vernaggeld![]()